Hälsosam my ass

Min och Eminas "hälsosamma liv" varade inte ens i ett dygn. Vi som var så duktiga igår och gick 5 km runt sjön och allt. Och godis och chips och fett mat skulle vi sluta med. Trodde vi.
Emina blev jättearg för att jag tod en ruta choklad! Och det hade hon rätt till egentligen... så hon börjar skrika på mig och i samma mening säger hon "har du mer?" hahaha. Och där bröt vi vårt löfte lixom!

Vi kollade på film nu. The Dentist. Den är väl bra, det lilla jag såg. Jag hade inte fått i mig kaffe i morse, eftersom det var slut och jag orkade inte gå och köpa så självklart somnade jag mitt under filmen. Och under tiden vi kollade på filmen åt vi upp en hel skål chips (mest Emina då) hehehe =P

Så, så var det med det hälsosamma livet. Bra början va?
Men vi ska ändå gå runt sjön ikväll har vi sagt! Om vi inte skiter i det också ... som vanligt.

Fan va tråkigt inlägg egentligen. 


Kommentarer
Postat av: melda

emina hälsosam? tror du på det själv eller haha, donkan är hennes andra hem!

2008-01-30 @ 22:28:52
URL: http://keldaaa.blogg.se/
Postat av: A D I S A

hahahaaha jag veeeeeeet :D al nisam ni ja nista bolja...ustvari jesam, mene uvijek emina nagovori da idemo u Donken :P
men vi har faktiskt varit duktiga. vi gick runt sjön idag me. Merima var med hon också... hajd i ti sa nama :D

2008-01-30 @ 22:35:07
URL: http://adisa.blogg.se
Postat av: melda

hehe znam emina zna svakoga nagovoriti! jaa, jag får följa med nån gång:)

2008-01-31 @ 19:30:15
URL: http://keldaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0