Guess who's back

Jag väcktes precis av ett underbart och efterlängtat samtal! Sejla ringde mig! Och Sejla har varit oh jobbat i Sarajevo i 10 veckor och hon kom hem idag! Oh det var så underbart och höra hennes röst igen!
Och efter att ha pratat i mun på varandra en stund bestämde vi oss för att träffas ikväll :)
Och efter det samtalet fanns det ingen chans att jag skulle somna igen så jag gick runt i huset och hoppade av glädje. Min älskling har kommit hem... Gud vad jag ska krama ihjäl och pussa på henne, om bara några timmar. Och de 10 veckorna ska tas igen på en hel natt. I dont care how long it takes, i så fall tar jag ledigt från jobbet imorgon om det skulle behövas :)

OHHHHH, i cant waiiiiit :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0