Fynd

Ellos har upp till 70% rea på massor med kläder läste jag på broschyren jag fick i brevlådan idag.. Helt uttråkad som jag var efter att Sejla gått hem i morse gick jag in på hemsidan för att titta. Inte för att jag skulle beställa något, för jag köper aldrig kläder via internet. Har nog hänt en gång som jag kan minnas, då från Ellos också. Och inom en halvtimma hade jag klickat hem 12 st plagg! De har sjukt snygga kläder - nästan gratis ju!
Så nu är jag 800 kr fattigare. Men det gråter jag inte över. För med tanke på allt jag besällde är det inga pengar alls. Och dessutom så fyller jag år om 2 veckor så jag måste ju köpa något till mig själv lixom :P
Allt detta beställde jag:
1 tröja
1 långpolo
1 par byxor
2 klänningar
3 st BH
10 st trosor
2 st benvärmare
1 tunika
1 badrock

Allt detta för 800 spänn lixom! Snacka om fynd! :)

Kommentarer
Postat av: A.

haha klickade oxå hem en massa :P

2008-01-12 @ 00:29:13
URL: http://sokkervadd,blogg,se
Postat av: Adisa

heheh gött :)

2008-01-12 @ 09:23:27
Postat av: vesna

hvalaa.. haha men jag e helt amatör på de programmet, typ 3 gången jag håller på med de.. :)

Adobe Illustrator cs2 ..

2008-01-12 @ 12:18:53
URL: http://sanjavesna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0