Fucking sunday

I morse vaknade jag med världens hosta. Trodde jag skulle hosta upp alla mina organ så mycket jag hostade. Ett tecken på att jag borde sluta röka? Det blev lite för mycket nikotin ogårkväll när tejerna var här.
Så ag gick runt hela morgonen på jobbet med hostattacker. Men nu är det bättre.

Blev precis väckt av Maida och Sejla. Dom vill att vi ska hitta på något. Men söndagarna i Växjö suger. Staden lever inte på söndagarna. Jag var ättesugen på att åka till Värnamo och äta deras underbara cevape, men de har nog säkert stängt på söndagarna, så efter många om och men bestämde vi att det får bli bowling och sen middag på stan. Kommer nog bli jättekul.

Ska nog fixa mig nu.

Kommentarer
Postat av: Alma

värnamos cevape is tha shiiit :D haha

2008-01-20 @ 21:26:48
URL: http://madeinbih.blogg.se
Postat av: Adisa

haha jaaa verkligen! :) nema ih nigde boljih neg tamo :)

2008-01-21 @ 03:12:36
URL: http://adisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0