Fredag den fjärde januari

Kom hem från jobbet precis. Är helt död för jag sov knappt inatt, men tur var väl att jag bara jobbade ett par timmar och har hela dagen ledig nu. Och den ägnas åt välbehövd sömn! Men först ska jag äta nudlar och titta på ett avsnitt av Heroes.

By the way, blev jätteglad när jag öppnade brevlådan idag. Där låg ett  nyårs-vykort från mina älsklingar som just nu är i Sarajevo. Det går inte att beskriva hur mycket jag saknar dom. Men snart, snart kommer dom! I can't wait!

Nä, nudlar var det ja...







Kommentarer
Postat av: L i n d a . B l o m

Svar; Hehe, jo. Det är en hel del som vill ha hjälp faktiskt : ) Men det är bara du mejlar mig om du vill ha hjälp! Din tur kommer : )

2008-01-04 @ 13:36:49
URL: http://lindaslya.blogg.se
Postat av: Sanela

shiit, jag har gått runt och trott att det är torsdag idag hela dagen tills jag inte läste din rubrik :| snacka om att vara efter.. sjukt haha.

2008-01-04 @ 23:56:43
URL: http://sanelaaa.blogg.se
Postat av: Adisa

Sanela: hahaha vilken tur att jag finns då :P

2008-01-05 @ 02:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0