Drömma går ju

Inatt hade jag en av dom konstigaste drömmarna jag någonsin haft.

Jag drömde att min mamma var iväg på någon affärsresa i USA.
Hon hade varit borta i ett par veckor och skulle åka hem till Sverige de kommande dagarna och jag och syrran bara längtade tills hon skulle komma hem. Så en dag, ringer det på dörren och in kommer Milorad Dodik. (Ni vet, prämierministern i Bosnien)! Och helt plötsligt står han inne i mitt vardagsrum med sitt äckliga leende som jag avskyr. Och jag och syrran står där helt chockade. Jag börjar skrika på honom, svär alla möjliga svordomar på bosniska och spottar på hans jävla skitpolitik. Och han bara står där med sitt fåniga leende och det gjrode mig ännu mer förbannad. Så när ja var klar, när jag fick ur mig min agression gentemot honom så säger han att han blev skickad hem till oss av vår mamma (?) och hon ville att vi skulle veta att hon kommer bosätta sig i USA och aldrig återvända till Sverige. Chockade som vi var, dels för den nyheten och dels för att hon skickade den idioten för att säga det, fick vi veta att anledningen till hennes oväntade flytt var att Dodik hade anställt henne som hans advokat.
(Därav att min mamma jobbade som domare i Bosnien).

Så chockad som jag blev, började jag slå på honom och svära ännu mer, fram tills han berättade att morsan hade betalat 2 flygbiljetter till USA för mig och syrran i 2 veckor. Så vi skulle komma och hälsa på.
Och vem säger nej till gratis resa i USA?
Så samma dag flyger jag, syrran och Dodik till USA och jag tvingar honom sitta i ekonomidelen och jag tar hans First Class :)

Men väl framme i USA hamnar jag helt plötsligt på ett fängelse. Jag var liksom där på besök av någon anledning. Och umgicks med alla dom här intagna. Och jag drömmer att i varje fängelsecell bor typ 5 st killar och varje cell har sitt eget tema. I en av dom bodde "de svarta" , i en annan "Spanjorer", "Bögar", "Bosnier"osv osv. Och i den bosniska cellen sitter mina 2 vänner Kemo och Sanel (som på riktigt sitter i fängelset i Sverige) och jag var så chockad att dom hade blivit förflyttade till USA. Haha.
Och jag gick runt från cell till cell och festade med dom och vi tog massa kort och hade skitkul.

Och då vaknade jag.
WTF?
Man drömmer så konstigt ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0