Det är kärlek

Jag och frugan min, Alemka, bor grannar. Det är bara ett hus som skiljer oss. Så vi bor ju typ 50 meter från varandra. På kvällarna brukar vi alltid träffas utanför hennes hus eller utanför mitt och "ta en cigg" vilket slutar med ett halvt paket. Men fy fan vad vi går igenom för att komma fram till den här träffen.
Det börjar alltid på MSN eller via SMS.

- Kom till mig så tar vi en cigg.
- Nej, kom du.
- Nej, kom du.
- Nej jag pallar inte.
- Jo!
- Nej!


Och så håller det på i över en timme och jag skojar inte. Vi kan hålla på i evigheter och oftast blir det till slut ingenting av vår cigg-träff. Och blir det av, så är det efter minst en timmas "bråk". Och vi bor 50 meter från varandra.
Som tex ikväll. Hela vår en timmas konversation var just en sån här konversation. Ingen av oss ville ge med sig så det blev inget till slut. Better luck tomorrow typ :)
Haha barnsligt eller hur.

Kommentarer
Postat av: Zena

Hahahaha vidis kako si barnslig.. Hajde sada dodi.. :) cekam te ispred :P

2008-01-11 @ 00:11:12
Postat av: Adisa

hahaahah nisam ja barnslig vec ti. ja sam starija od tebe trebas me postovati. nema smisla da ja vako stara dolazim tebi a ti tako mlada ne mozes meni ccc ....
:D

2008-01-11 @ 00:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0