Blondinen och brunetten

Nu har Sejla gått. Gud så mycket vi hade å snacka om. Kan inte fatta att hinner hända så mycket i ens liv på bara 10 veckor. Vi satt och kacklade i 4 timmar och har ändå inte hunnit prata om allt som hänt.
Å vad jag saknat henne! Och imorgon blir det som vanligt, en runda till Donken i hennes snygga gula bil :) Har saknat det. Höja musiken till max och åka till Donken, bara en sån sak.

Och i helgen komemr resten av gänget tillbaka från Bosnien, och då är allt som vanligt igen :)

Anowho, jag ska upp och jobba om 2 timmar så det är ingen idé att jag går och lägger mig, som vanligt på fredagskvällarna :)
Ska gå och göra varma mackor nu. En tidig frukost/sen kvällsmat ;)

Jag & Sejla
   

Kommentarer
Postat av: H

Fin ögonskugga :)

2008-01-06 @ 12:38:42
Postat av: adisa

danke=)

2008-01-06 @ 15:13:27
Postat av: H

Bitte :P

2008-01-06 @ 15:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0