"Bloggträff"

Jag var på mini-bloggträff med söta Atena idag. Vi lärde känna varandra här på bloggen för ett par veckor sen och det visade sig att vi nästan bodde grannar och idag träffades vi. Vi tog en lååång promenad ända till Netto, för att hälsa på Alemka. Och Atena köpte krossade tomater för 3 kr och skulle betala med en 100-lapp då hon fick en mördarblick av Alemka som satt i kassan innan hon skrapade fram 3kr. Haha.
Vi ska nog träffas imorgon med, eller hur bestämde vi till slut sen Atena? :P

Nä, nu ska jag städa den här svinstian jag kallar för hem och sen kommer Sejla.
3 kvällar i rad har hon kommit hit nu då vi suttit hos mig till sent in på natten. Du kan ju fan flytta in hos mig snart? :P

Aja, jag ska diska Mount Everest nu ..... som Atena säger :P


Kommentarer
Postat av: A.

haha klart vi ska träffas imon .. en andra dejt :D lr får ja nobben ? haha

2008-01-06 @ 17:29:50
URL: http://sokkervadd.blogg.se
Postat av: Aida

låter sjukt trevligt må jag säga ( :

2008-01-06 @ 18:20:36
URL: http://aidaaa.blogg.se
Postat av: Adisa

Atena: klart fan det blir en andra dejt :) jag drömmer om morgondagen ju hahah ... kanske du kan komma hem till mig, eller är det för tidigt på en andra dejt hahaha

Aida: jaa verkligen :)

2008-01-06 @ 21:16:35
Postat av: A.

haha neeeej neeej det är intHe för tidigt :D

2008-01-06 @ 21:22:58
URL: http://sokkervadd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0