10 januari

Det blev ganska sent igår. Vi gick nog och la oss vid 9 på morgonen! En sjukt rolig kväll/natt/morgon hade vi! Aida var på flumhumör och skrattade konstant och det smittade av sig på oss. Och idag klagar hon på att hon har ont i magmusklerna av allt skratt. Tror inte ens hon äger några muskler där för den delen men aja, if it makes u feel better sistah :P hahaha.

Jag sov som vanligt bara ett par timmar och under tiden blev jag väckt av telefonen typ 10 gånger. Ett av samtalen gjorde mig riktigt glad. Marina ringde och frågade om jag ville umgås med lilla Ella. Jaaa! :) Självklart. Min lilla prinsessa lixom! Så jag var där en stund och pussade ihjäl ungen och lekte lite och så gick jag hem.

Och nu har städat lägenheten från igår och snart ska mormor komma på kaffe.
Och sen vettefan vad jag gör. Måste iaf duscha + tvätta håret det är ett som är säkert. Ser ut som ko da me je krava zvakala. Och sen får jag tvinga hit någån/några av tjejerna på filmkväll eller nått.

I'm off.

PS! Och ett stort grattis till min käre vän Pikula. Han fyller 29 år idag! Nästa år pension va :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0