Tisdag

Sammanlagt under hela helgen har jag sovit 6 timmar.
6 timmar på 3 nätter. Ibland har man inte tid för sömn? Eller är det bara jag som känner så...
Det har varit för mycket festande och jobb och lite annat så sängen var väl det sista jag tänkte på. Men inatt hörrni, då sov jag 12 timmar! Jag har aldrig kännt mig så utvilad som nu! Skulle kuna bestiga Mount Everest nu eller nåt hehe...
Kände på mig igårkväll att jag skulle sova rätt länge så jag satte mobilen på ljudlös, för blir jag väckt en gång då finns det ingen chans i världen att jag kan somna om. Och det var väl tur det, för när jag vaknade var det 11 samtal missade med 8 meddelande. Damn...

Ska leka sekreterare nu och ringa upp alla.
Och sen ska jag käka pizza och kolla på ett avsnitt av Gossip Girl. Jeej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0