The Hunting Party

Jag har inte varit hemma på 3 dagar nu och gud så skönt det var att komma hem till min säng. Jag myste ner mig i den med en massa onyttigt och tittade på The Hunting Party. Har äntligen sett den, känner att jag var den ända som inte hade sett den!

image684Absolut värd att titta på!
Filmen handlar om tre journalister reser till Bosnien för att hitta landets mest eftersökta krigsbrottsling. De misstas för CIA och föremålet för deras sökande börjar jaga dem


Underhållande film med budskap.
Hade inga förväntningar på den här men gillade den verkligen. Underhållande och hela vägen. Går väl inte direkt på djupet när det gäller Bosnienkonflikten men den tar ändå upp ett ämne, utrotningen av bosninska muslimer,som kanske inte fått så stor uppmärksamhet som den borde. Klart sevärd film!

Och för övrigt spelar Richard Gere otroligt bra i den här filmen, som vanligt!
Så ett stort plus där.

image686
image687

Kommentarer
Postat av: A.

OOhh ja vill oxå se den, varför bjuder du inte din stackars granne på te? HAHAHA 8-)

2008-02-05 @ 16:24:53
URL: http://sokkervadd.blogg.se
Postat av: Lejla

Har också sett den...visst är det sexigt när Richard Gere pratar bosniska? :P

2008-02-06 @ 18:09:38
URL: http://lelushka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0