Prinsessan Ella

Satt hemma hos Marina igår till midnatt. Som tur var var lilla Ella vaken en stund när jag kom. Och jag kunde leka med min prinsessa :) Gud så ovanligt det är att se henne gå! Jag har nog inte vant mig vid det så jag gick hela tiden bakom henne och väntade på att hon skulle ramla och jag skulle ta emot henne, men nej det här lilla busfröet sprang maraton ju :)

Tog lite bilder och spelade in en liten filmsnutt men till min stora förfäran såg jag att det inte finns ljud på min kamera. Det visste inte jag haha. Har ju aldrig behövt spela in något, men men...
Dessutom så är videon lite mörk. Jag försökte också filma mig och Ella ihop, det gick väl inte så jättebra som ni ser haha.
 
  

Kommentarer
Postat av: syrran

ohh va söt hon e!!shit jag har inte sett henne på typ 1-2 månader!!hon har ju växt som fan!!
fan adisa haj rodi jednu bebicu da postanem tetka!da se mogu igrati i gnjaviti sa njom/sa njim!!a ti mjenjaj pelene i budi budna nocima kad place=P

2008-02-28 @ 16:51:14
URL: http://www.dendaraida.blogg.se
Postat av: Adna

JAA ADISA! syrran din har rätt! jag tycker ickso att du ska klämma fram en liten unge som vi kan leka med sen! o dessutom så diggar ju barn dig, du kommer ju bli värsta coola morsan ((= och vi blir dom coolaste barnvakterna! HAHAHA ((=

2008-02-28 @ 17:10:32
Postat av: A D I S A

hahaha ni e tamejfan inte kloka där uppe :P hr hade ni tänkt att jag skulle klämma fram en unge? bli gravid av luften jag andas eller? hahaha
och NEEEEEEEEJ. Jag är bara 23 år gammal. Det är FÖÖÖR ungt! Ni får vänta några år till :)
Men skaffa gärna egna barn så sitter JAG barnvakt åt dom ;) pusssssss

2008-02-28 @ 18:35:24
URL: http://adisa.blogg.se
Postat av: syrran

vidis kako imas finu i pametnu prijateljicu, koja se i slaze sa mnom da nam rodis bebu! Vi blir lugnt de coolaste barnvakterna, och du behöver inte ens batala oss! .....Tetka Aida....oh va fint det skulle låta....:) Nadam se da ce i biti na tetku, i po izgledu i po licnosti:) =P

2008-02-28 @ 19:56:48
URL: http://www.dendaraida.blogg.se
Postat av: A D I S A

ehh nedo bog da je na tetku... objesila bi se odma haha i ja i dijete :P

2008-02-28 @ 21:34:23
URL: http://adisa.blogg.se
Postat av: maRINA

Var fan e NI kad MENI treba barnvakt.....ja sam edo istisla jedno pa sad MENE zajebava i danju i nocu.....Ellas Mamma

Shit
hon e typ 1½ a meni je jos uvjek smijesno kad samu sebe nazvem mama.hehehhe


jag ska fixa en schema så kan ni ta hand om ella
för hone ju så söttttt (YEAH RIGHT)

2008-03-01 @ 00:21:18
Postat av: A D I S A

marina: hahaah jag har sagt till dig jag sitter mer än gärna barnvakt åt henne :)

om du nu vågar lämna henne med mig hahahahah :D

2008-03-01 @ 00:23:39
URL: http://adisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0