På vift med The Boss

  • Jag och chefen min har varit på hemliga uppdrag hela morgonen. och DET var riktigt jävla kul. Kände oss lite som bad guys där ett tag men what a fuck det viktigaste är att vi hade kul. Och resten av dagen har vi hållt telefonkontakt för att uppdatera varandra om något nytt har hänt. Min chef är den bästa, hon är så jäkla go' hon!
    Jag har fått sjukt mycket tider denna veckan. Imorgon kommer jag jobba ihjäl mig typ. Men vad gör det, bättre att jobba än att muppa hemma framfor TVn hela dagen...

  • Nä nu ska jag ta en lång dusch innan chefen kommer och hämtar mig. Ska jobba. Fanskap.
    Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: adlen

DU E GALEN!!! jag tycker du borde satsa på semester och ETT jobb, du e alldeles för ung för att slita ut dig sådär! =) Satsar du på att bli mångmiljonär inom loppet av fem år lr?! :D lokalvårdare, va innebär d? :D

själv e ja vikarie på hemtjänsten så ja har lite pengar att slösa, annars pluggar jag till sjuksköterska! =)

2008-02-19 @ 14:16:37
URL: http://adlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0