På väg uppåt

Jag känner mig mycket bättre idag. Febern har gått ner helt och förutom hostandet var det det jobbigaste. Men nu har febern försvunnit och det för gott hoppas jag. Idag är det en vecka sen jag blev sjuk. I en hel vecka har jag legat i min säng utan någon som helst kontakt med omvärlden, förutom jobbet. Jag har nog glömt bort hur det är att umgås med vänner. Jag har glömt hur dom alla ser ut och jag saknar dom massor. Och jag orkar verkligen inte sitta hemma en enda dag till. Så imorgon förhoppningsvis ska jag vara social. Måste träffa frugan som fyllde år idag, som jag inte kunnat träffa:( Det får bli imorgon istället för sen på torsdag åker hon till Barcelona ju. Lyckost...

Idag är det också en vecka sen jag tände min sista cigarett. Wooow. Mina lungor måste nog vara lika chockade som jag. En hel vecka... ja det är rekord hörni.

Nu har jag i alla fall uppdaterat lite nya bloggar här till vänster, om ni inte redan sett det. Men jag förstår inte, ibland kommer länkarna upp ibland inte, då står det bara ADISA. Någon som vet var felet ligger?
Aja, det ska ligga en del nya bloggar där som jag tycker är värda att besökas. Det är i alla fall dom jag besöker varje dag, sen finns det andra bloggar jag besöker ett par ggr i veckan.

Mitt öra kliar nu. Måste klia tillbaka.
So long!

Kommentarer
Postat av: nida

Det står bara adisa under länkar för mig ;S
~
ma ih ja se ufurala u situaciju, morala me je pustiti :D hihi

vad pluggar du förnåt? ja pojma nemam, imala sam big plans kad sam bila "manja" tj imala sam te planove sve do prije godinu dana.. upisati se u ekonomski faks u sarajevu! vill sååå gärna flytta ner. ali sad kako sam upoznala momka, izgleda bice mozda cak i svadbica på vintern 08/09.. tako da onda ne idem nigdje dalje nego od helsingborga haha! al uglavnom cu studirati dalje, antagligen ekonomi. i Halmstad bor jag :) a ti växjö ako sam dobro skontala?

2008-02-26 @ 19:52:51
URL: http://nidaa.blogg.se
Postat av: A.

är min blogg för tråkig för att vara med i den listan damit ! :O HAHAHA

2008-02-26 @ 21:07:37
URL: http://sokkervadd.blogg.se
Postat av: A D I S A

A; ohhhhh sorryyyyyyyy :) självklart ska den vara med där! och nu är den det! :) glömde skriva in den igår sorry irhanii :)

2008-02-26 @ 21:46:47
URL: http://adisa.blogg.se
Postat av: nida

vala bas tako, så många planer och drömmar al na kraju zivot pravo zna sjebat hehe. haj neka, najbitnije da budemo sretni pa kamo god nas sudbina odnese.

ma znam al' opet nisam så säker på at tdet är vad jag vill haha. uvijek sam voljela raditi s ljudima. typ barn osv, ville bli barnläkare kad sam bila mala. i vidi gdje sam zavrsila..på ekonomin! ali eto, i ovo mi basta, det går super för mig. sto se tice veze, jes pravo je ozbiljno (A) znam da smo mladi..i ko bi reko..ali det känns såå rätt pa :) .. on je u helsingborgu, al nije daleko typ 70-80 km härifrån :) kako tebi na ljubavnom frontu, imal sta :D

aau svasta ti nesta radis, busy zena hehe. nemoj zezat, sta radis cesto u halmstadu? javi drugi put kad se potrefis :D

2008-02-26 @ 22:06:54
URL: http://nidaa.blogg.se
Postat av: adlen

Tur, tur att den e nere. Men mitt tips e att du ska dricka massa vatten, köpa ett gäng bafucin och sedan dricka varm mjölk lr om du föredrar te med honung!! Så komemr du bli frisk nog att hälsa på din vän i örebro nåndag :D

2008-02-27 @ 11:42:07
URL: http://adlen.blogg.se
Postat av: A.

hahaha luuungan :P we have to catch up some time nu när du e frisk igen haha, jugoooslaviiii ;P

2008-02-27 @ 16:15:11
URL: http://sokkervadd.blogg.se
Postat av: A D I S A

A: yeeeeeesbox! :D

2008-02-27 @ 18:40:21
URL: http://adisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0