Nattfika

Ska strax gå till Marina for some late coffee. Har inte träffat henne på flera veckor nu så saknaden är stor!
Jag får dessvärre inte träffa mina lilla älskling Ella, som lärde sig gå för 2 veckor sen, för hon kommer säkert sova! Men är jag riktigt snäll kanske jag får väcka henne en stund om mamma Marina är på bra humör! :)

Håller precis på och laddar ner avsnitt 9 av One Tree Hill. Tack Adlen! :)
Längtar tills jag kommer hem ikväll och tittar på det. OTH är världens bästa serie! Började titta på den för ca en månad sen och det känns så konstigt nu när man måste vänta en vecka innan ett avsnitt slöpps i USA. Är så van vid att kunna se flera avsnitt om dagen, men men... ko ceka taj doceka :)

Mätte precis mitt blodtryck. Den är lite för hög, som vanligt. Och mitt hjärta slår nästan dubbelt så snabbt än den egentligen ska. Det har den gjort i ett par år nu. Det ska ligga på 60 slag/minuten. Jag ligger på 95. Konstigt hjärta. Att den orkar...

Nä, ska nog gå till Marina nu. De hämtar upp mig strax.
Puss!

Kommentarer
Postat av: syrran

Oh, pussa ella från mig!!
ey,du får skicka avsnitt 9 till mig genom msn!!

2008-02-27 @ 22:59:03
URL: http://www.dendaraida.blogg.se
Postat av: adlen

Babe!! STRESSA INTE med nåt du gör, skär ner på kaffe och definitivt ciggen och ät en massa grönsaker så blir nog blodtrycket och pulsen bättre! När du e så ung ska du ta hand om dig själv, även om det gäller att minska på ciggen!!! :D

2008-02-28 @ 12:22:49
URL: http://adlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0