När sanden rinner ut

image738Gud jag är helt slut. Har varit hos Marina ikväll igen och lekt med Ella. Hon tröttar ut en helt nu när hon kan gå. Vi badade henne och jag blev helt blöt när hon höll på att slå med benen och armarna i vattnet. Nej, inga barn för min del. Dom är söta när man leker med dom ett tag, men att ta hand om dom 24/7, det skulle mina nerver inte klara av!
När Ella hade somnat då pysslade jag och Marina. Vi gjorde sand i olika färger med hjälp av kritor och salt. Fan så coolt det blev! Speciellt när man blandade de olika färgerna..

Jag beställde telefonen. Det blev den Sony Ericsson S500i. Det var den jag ville ha egentligen från första början. Så nu väntar jag med spänning tills den kommer, nästa vecka någon gång.

Ska hoppa in i duschen nu!

Kommentarer
Postat av: adlen

det är helt sjukt hur en människa som inte är redo för ett barn känner likadant, att man tycker det är kul att leka med dom en stund men att hand om dom 24/7 skulle ta kål på en! :D undrar hur det känns ATT VARA REDO :D

Hmm, touch knappar e inget att ha har jag hört, va säger du som har ägt d? Lr du kanske har misshandlat din mobil? :D

2008-02-28 @ 21:50:10
URL: http://adlen.blogg.se
Postat av: A.

ah det ska ja ska du?

2008-02-29 @ 10:46:54
URL: http://sokkervadd.blogg.se
Postat av: Amira

Pisi nesto...nisi nista danas pisala...I'am your biggest fan hahahahah :D ´kad cemo fikati? call me pusss

2008-02-29 @ 14:20:06
Postat av: A D I S A

A: nee det ska jag inte ... jobbar hela helgen :(

Amira: haha jebiga nije mi zivot toliko interesantan valjda :P jag kan fika när som helst :) kad ti mozes? :)

2008-02-29 @ 14:36:24
URL: http://adisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0