Måndagar är jobbigast

Jag ber om ursäkt om jag väckt hela Sverige med mitt hostande inatt. Mina lungor ville leka som vanligt....
Jag hostade oavbrutet i 3 timmar och så högt att t.o.m de döva hörde... Och till slut fick jag värsta huvudvärken också. Trodde huvudet skulle explodera när som helst. Och så blev klockan 6 och jag skulle jobba. Som tur är var det bara ett par timmar.  Det blev lite bättre på jobbet, men så fort jag var tvungen att ta ett djupt andetag så typ låste sig bröstkorgen och det gjorde pissont. Nu vet jag hur det känns att dö, typ...

Men imorgon då är jag leeeeeeeeeeeedig!= :D
Efter att ha jobbat 11 dagar i streck (inte konstigt att jag är sjuk egentligen :p) så behöver jag en dags vila. Efterlängtade tisdag!

Tänkte egentligen ta ledigt på onsdag med. Pratade lite med syrran igår och vi tyckte det var en bra idé, för då skulle jag kunna åka ner till mina gamla hemtrakter Skååååne och hälsa på i 4 dagar.
Men eh, med tanke på hur sjuk jag känner mig så får det va. En annan gång helt enkelt. Vill bara fokusera på att bli frisk nu nu nu!

Kommentarer
Postat av: Adna

men kooooooom till skåne! du kan vara sjuk här med!
jag har massa filtar och massa te och jag ska ta hand om dig jag lovar! Bara du kommer. Kommer du? (=

2008-02-25 @ 11:34:25
Postat av: Iris

Stackarae stackare! Krya på dig! =)

2008-02-25 @ 13:11:41
URL: http://mrvica.blogg.se
Postat av: Amela

Neeej nisam i lund sutra, är där på ons.. men vi hade kanske kunnat ses ipak... vi kan fixa det, neznam ako je meri ledig sutra, men får kolla med henne =) hadee vatt jätte trevligt hihii.. ko se tebi svidja på min lista :P

2008-02-25 @ 13:40:49
URL: http://meandam.blogg.se
Postat av: syrran

jag håller med adna!kom till skeåne o va sjuk här!samma sak!o här kan du bli frisk snabbare, för det är varmare här:P titta, nu skiner solen t.o.m!=P

2008-02-25 @ 15:02:53
URL: http://www.dendaraida.blogg.se
Postat av: A D I S A

adna: haha kom du hit och ta hand om mig istället :P odkad govoris da ces mi doci i nikad... hahah

iris: i knoow.. stackars lilla miiig :( haha

syrraN: jag behöver ingen sol. jag behöver att någon pratar fint med mina lungor för jag bara skriker på dom nu

2008-02-25 @ 19:21:16
URL: http://adisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0