Lunch på stan

Efter jobbet idag gick jag och käkade lunch med Emina och Munja. Fan så sköt det kändes att vara ute bland folk, äntligen! Har inte träffat en jävel på en vecka ju.
Vi stack till en egyptisk restaurang. Det var ritkgit mysigt och maten var bäst! Kyckling & ris med nån skitgod egyptisk sås till. Nice price...

Värt att nämnas att jag försökte mig på ett desperat försök att röka efter en vecka. Tog t.o.m Eminas menthol cigarett, tänkte att det skulle vara lättare. Men nej, lungorna sa NEJ, och efter 3 bloss och några hostattacker senare fimpade jag den.
image732
By the way, igårkväll kollade jag på filmen Black Christmas. Jag sket på mig nästan. Den var så hemsk! Kände mig som ett litet barn när jag var tvungen att sova med lampan på haha. En riktig rysare det där. Se den!

Nä, nu ska jag städa lite här... mitt rum ser ut som ett apotek. Ingen vacker syn det här inte...
Pusshej!

   

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så jävla söt!!

2008-02-27 @ 15:12:25
Postat av: nida

joj jes to zeznuto. kad toliko godina studiras sen kommer man på whoops nisam ovo htjela haha. det är sant, bäst att tänka efter innan. al jag tycker ekonomin är hyfsat kul a i ide mi dobro, pa snalazit cu se, jedino tanken ibland att jag ska sitta på ett kontor och arbeta med siffror 24/7 istället för att vara lite social med määnniskor.. scary! haha, al ako typ postanem revisor, dom arbetar ju egentligen rätt mycket med människor dom med. koliko jos imas kvar od tog utb/kursa?

brat mi se ozenio sommaren 2006. a on je 87 godiste dvije godine stariji od mene, tako da je imao NEPUNIH 19 godina kad se ozenio. så hela min bild har förändrats liksom haha, jag ser att det går suuuper för dom, i sve se moze - i studirati, i raditi dok si ozenjen/udat.. som att flytta hemifrån med den man älskar ba :p så jag har inte längre fördom "life ends kad se udas/ozenis" tvärtom liksom, om man känner att det är rätt i to sve onda je samo mozda fördel. samo sto mi je snaha ostala trudna i rodila se mala esma prije 3 mjeseca pa je morala prekinuti studije na godinu haha. al hon ska börja plugga nu igen efter sommaren.

super :) jesul nasi, ti prijatelji ovdje?

2008-02-27 @ 17:22:52
URL: http://nidaa.blogg.se
Postat av: syrran

fan va kul o höra att du äntligen mår bättre och att du äntligen kan gå ut o träffa folk haha. hälsa munja från mig!När jag kommer till växjö vill jag träffa honom!
Puss på mig!

2008-02-27 @ 18:19:00
URL: http://www.dendaraida.blogg.se
Postat av: A D I S A

anonym: haha söt du e ! tack! :)

syrran: haha okeeej då :P

2008-02-27 @ 18:39:22
URL: http://adisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0