Lördagkväll

  • Har precis kommit hem från stan. Det blev en fika med Aida och Maida. Ville egentligen inte gå ut, har varit seg hela jävla dagen, men Aida tvingade mig och det var riktigt mysigt. Träffade även på Jasmina. Stans roligaste brud det där. Det blev en hel del skratt där.
    Jag och Jasmina började snacka med 2 poliser när vi var ute och rökte. De gick runt och patrullerade och började snacka med oss. Fan vad den ena av dom var HET. Oh, what's up with guys in uniform?
    Han är säkert skitful när han tar av polisuniformen, men i uniform är vilken kille som helst skitsnygg tycker jag.
  • Jag har i all evighet bojkottat Melodifestivalen, har aldrig i livet kollat på det, men ikväll när jag zippade mellan kanalerna råkade just den här låten sjungas och jag fastnade för den direkt! Andra Generationen - Kebabpizza Slivovitza. I totally love this one.
    Lite så där zigenar-inspirerad och jag älskar romersk musik. Och Andra generationen är ett av mina favoritband.
    Hörde sedan att dom kommit med bland dom 5 bästa, precis innan jag skulle iväg till stan, Men vet inte vad det innebär, är dom med i någon slags final nu eller vad? 
  • Nä, nu blir det sängen. Vissa av oss jobbar imorgon. Skit.

Kommentarer
Postat av: Amira

Vidi male...heheh jesi ti pismena, stvarno ti je ovaj blogg extra...hehe jag blir imponerad=)
Pussss och hej din gulliga kycklinglever pastej (posto mi ne jedemo krme)

2008-02-17 @ 21:24:03
Postat av: A D I S A

hahaah vidi nje :P i ti si nasla vamo :D va kul:)
hajd kycklingpastej på dej också :P

2008-02-17 @ 22:41:56
URL: http://adisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0