Lite uttråkad

KOLLA I DIN DATOR..
Vad heter din användare?
Adisa
Vad har du för bakgrundsbild? Karta över Bosnien
Vilken/Vilka är din favorit sida på nätet? blogg.se
Är du medlem på bilddagboken? no.
Hur ofta sitter du vid datorn? fööör mycket
Är din dator bärbar? yeah.

KOLLA I DIN GARDEROB..
Vilket plagg använder du mest?
 hm, min stora myströja.
Hur många jeans har du? eh, jag är ingen jeans människa. 3 par.
Har du mycket kläder? jömfört med paris hilton eller? då har jag lite haha.
Har du några märkeskläder? nä är ingen märkesfreak.
Har du något helsvart plagg? ja, svart är min favvofärg.
Hur ser din bikini ut just nu ? ljusblå.

GÅ IN PÅ DITT RUM..
Vad är det första du ser?
sängen.
Hur städat har du, på en skala från 1-10? 5
Har du något på väggarna? 5 st mindre tavlor.
Vad ser du om du tittar ut? eftersom jag bor så högt upp har jag en skitvacker syn över hela området jag bor i.
Har du bäddat din säng? nä, syrran ligger i den nu.
Hur stort är ditt rum, på en skala från 1-10? 8.

TITTA I DIN BLOGG..
Hur många bilder har du laddat upp?
688.
Hur många kommentarer har du skrivit? 1457.
När skapade du din blogg? 23 februaru 2007. Ett år snart ju! :)
Hur många bevakar din blogg dagligen? mellan 200-300.
Vad heter den person som tittar mest på din blogg? hmm, jag vet inte. Det är många som är inne flera gånger om dagen, vilket jag tycker är jättekul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0