Kvinna hittad död i Växjö

Fick pecis ett samtal av Maida. Hon berättade att en kvinna hade hittats död i morse, precis framför hennes pojkväns hus, dvs 10 meter bort från mitt hus. Eller ja, min mormors rättare sagt. Heeeeeelt sjukt!
Jag kan inte fatta att en kvinna mördades (vilket förmodligen är orsaken) ett par meter från där jag brukar hänga varje dag. Jag är obeskrivligt chockad!

Men det är alltid något i Växjö. Man kan inte längre gå säker någonstans i den här stan! Om det inte är rån då är det våldtäkt. Om det inte är våldtäkt då är det misshandel. Om det inte är misshandel då är det mord. Varenda jävla dag är det något. Det är nog så överallt, men jag känner att Växjö toppar dom listorna!

Nä, nu över till något roligare.
Idag har jag namnsdag hörrni! Disa har namnsdag idag! :)
Så ett stort grattis till mig!
Och dessutom vill jag gratta den underbaraste människan på denna planet, Aida, som fyller 52 år idag!
Ses ikväll! (L)

Vozdra!

Kommentarer
Postat av: melda

aa det är sjukt så mycket hemska saker som händer nu.

och Grattis till er båda:)

2008-02-03 @ 15:29:32
URL: http://keldaaa.blogg.se/
Postat av: H

Hoppas att du har haft en trevlig namnsdag!
ps. lägg märke till den nya länken :)

2008-02-03 @ 20:16:02
Postat av: H

...som tydligen inte ville publiceras..

-react.blogspot.com

;)

2008-02-03 @ 20:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0