Jag blir arg

Det finns faktiskt en positiv grej med att vara sjuk... man blir så ompysslad och det kommer alltid folk med mat och bakelser :) Jag känner mig som the queen som ligger i sin stora säng och tackar o tar emot :)
Så just nu ligger jag i sängen och försöker få i mig någon typ av vaniljkaka, vet inte från vem, men den är jävligt god. Men jag har tappat matlusten helt dom här dagarna.
Anywho, så får jag inte dricka kallt. Måste alltid dricka något varmt, eller ja lagom varmt. Och tro mig, det är inte alls kul och dricka varmt vatten. Fuj!

På tal om någonting annat, jag har hållit mig sysselsatt de senaste 2 timmarna med en människa på MSN som har noll koll, inget vett i skallen. Vi diskuterade hela den här Kosovo-själständighets grejen.
Jag gillar att diskutera, det gör jag, och jag vet att det alltid finns två sidor, men snälla ska man ha något att komma med ska det vara något vettigt, något som det finns bevis på, svart på vitt, och inte bara säga saker som inte stämmer ett skit och när jag frågar "hur vet du det? var har du fått denna fakta ifrån?" ska du inte svara "jag vet ite, jag minns inte, men det är bara så". Det gör dig bara dummare än du redan är!
Lär dig fakta först innan du öppnar din käft!


Kommentarer
Postat av: Feedha

Tuuung är du, taack för din kommentar jag var skit trött, sad sam helt plötlisgt helt pigg, kul när folk håller med. Ma med dem har det mesta med våld att göra, kad neznaju nista bolje.

2008-02-22 @ 20:02:58
URL: http://hediish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0