Ja då var det februari nu

Inatt sov jag inte ett skit. Jag satt uppe till halv 7 i morse och kollade klart på 4:e säsongen av One Tree Hill. Kunde verkligen inte sluta titta. Det blev 5 avsnitt på raken tror jag. Fan vad bra det är!
Så det var direkt till jobbet efter det.

Ikväll var jag ute med Emina, Maida, Melda och Merima. Lite snack men mycket skratt! Det blev först fika på Lagerlunden och sedan såklart, Donken!
Jag lovade att jag skulle citera Emina på bloggen, så Emina nu gör jag det: "Pa sta ko da ja nesmijem jesti konja i ako sam muslimanka". Hon syftar på cheeseburgarna som är gjorda av hästkött. :)
Sedan blev det hem för min del och de fortsatte hemåt för att titta på film.
Jag ska ju trots allt upp om 4 timmar och jobba. Så nu sitter jag hemma hos mormor och leker med den enda mannen i mitt liv, vår katt Coco. I just can' get enough.

Nä, läggdags kanske?

  

  

Kommentarer
Postat av: melda

hahah EMINA!
jooj vilka snygga bilder på oss!!(noot)

2008-02-02 @ 01:59:22
URL: http://keldaaa.blogg.se/
Postat av: Emina :)

Tjena kexet! Ska vi ta en runda till donken o äta hästkött?

2008-02-02 @ 02:03:10
Postat av: A D I S A

mela: haha haj ba det e bara 200-300 pers som kommer se de här bilderna :P nije to puno hahaha

emina: hahaha necemo bona. om vi utrotar alla hästar necemo imati sta jahati haha

2008-02-02 @ 09:52:54
URL: http://adisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0