Hög på kaffe

Idag har jag druckit kaffe som aldrig förr. 5 gånger tror jag.
Efter jobbet i morse åkte jag och frugan Alemka till Tingsryd och umgicks med Armina. Vi var där ett bra tag. Vi pratade om allt möjligt, allt från falskhet till Arminas bröllop i sommar :)
Några timmar senare åkte vi hem och käkade på Donken innan Jasmina kom och hämtade oss och vi stack hem till henne och umgicks i hennes nya lägenhet. Den är riktigt mysig. Och jag kände mig så duktig när jag fixade hennes TV, installerade alla kanaler och så. Kom fram till att jag är väldigt teknisk, behöver ingen man i mitt liv. Jag klarar mig på egen hand!

Mitt nya motto: Jag kan allt bäst själv! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0