Helgen

Den här helgen var varit en av dom bästa på väldigt länge!

Fredag:
Kvällen började med förfest hos Sejla. Det blev nog lite för mycket Bacardi för mig mot slutet, men va fan :)
Sen var det Balkanfest på Stallet som gällde. Oc jag säger bara så här: Detta är den bästa Balkanfesten som jag någonsin varit på! Har aldrig haft så kul som jag hade i fredags! Alla var på G och musiken var så grym!
Jag lärde känna sjukt mycket folk och festade järnet. Helt klart en kväll som aldrig kommer glömmas.
Och kvällen avslutades med Donken, innan jag och Sejla gick hem till henne för att sova.

image695




Lördag:
Eftersom jag skulle upp vid 5 på morgonen blev det inte mycket till sömn för min del. En halvtimma bara, om ens det. Men jag gick till jobbet med ett leende på läpparna, för fredagen var så värt alla skavsår och all sömnlöshet.
På kvällen var det tjejkväll hos Maida, som fyllde 22 år. Helt klart en lyckad kväll, med mycket skratt.
Höjdpunkten: Maida ringer till Hayat för att beställa musik och när hon skulle hälsa säger hon "Pozdravljam cijelu Bosnu sirom svijeta" HAHAHAHAHAHA. Och tänk att detta sänds live i TV.

image705

Födelsedagsbarnet & Jag

Kommentarer
Postat av: Alma

Fina bilder =)

Han längst till höger va ju nt så ful Adisa :b daaaamn! :D haha .. och det med pozdravljam cijelu Bosnu sirom svijeta va ju fan klockrent! HAHAHAA :)

2008-02-11 @ 14:41:31
URL: http://madeinbih.blogg.se
Postat av: magz

hahah det var ju kul! du får hälsa henne när du träffar henne nästa gång haha :)

2008-02-12 @ 01:47:47
URL: http://missmagzi.blogg.se
Postat av: A D I S A

alma: hahaha :D

magz: vem ska jag hälsa?

2008-02-12 @ 03:56:45
URL: http://adisa.blogg.se
Postat av: adlen

vilken vacker bild! =)

2008-02-12 @ 11:15:02
URL: http://adlen.blogg.se
Postat av: Maida

hahaha, adisa du missade höjdpunkten i det hela när
du gick hem. det var så jävla sjuk, jag satt o blabblade med henne, och så kom jag bort mig.. jag skulle säga " sve bosance sirom svjeta". hahaha.. men det var kul, synd att ni gick hem så tidigt.. tack för senast:) och välkommen åter:)

2008-02-12 @ 20:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0