Har funderat på en rubrik i 5 minuter nu

Om ett par timmar ska jag iväg på förfest innan vi ger oss av till Balkanfesten. Den har varit väldigt efterlängtad.
Och jag ska ha skitkul och festa stenhårt, fastän jag ska upp kl 5 imorgonbitti och jobba. Men det vill jag inte tänka på nu, det är ju inte första gången direkt.
Jag har haft massa ärenden att göra hela dagen + att syrran tvingade mig att städa vilket tog en evighet. Och nu sitter jag här i mjukisbyxor och orkar inte ta tag i allt som ska göras. Måste duscha + tvätta håret, sminka mig vilket tar evigheter, locka håret (om jag ens pallar?), packa ner allt som ska med, (ska sova hos Sejla ikväll) + gå till mormor och hämta en grej. Och allt detta ska hinnas på 2 timmar och min röv sitter fortfarande fastklistrad i soffan.
Jahapp....

Aja, happy friday på er allihop.
Talk to ya tomorrow.


Kommentarer
Postat av: amela

Veceras necu nista, Meri fylla år på sön så vi ska ut imorgon da to proslavimo..Du får ha de skojjit veceras, nemoj da se potuces på festen hehehe... =)

2008-02-08 @ 17:20:28
URL: http://meandam.blogg.se
Postat av: Alma

Have fuuuuuuun! =D

2008-02-08 @ 23:41:32
URL: http://madeinbih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0