En sen måndagkväll

Det har varit en skittrevlig kväll. Det började med att jag, Emina, Munja, Rodde och Samer drog ner till stan för att fika. Men bor man i Växjö så vet man att staden dör rätt tidigt på vardagarna så det blev en visit på Pressbyrån för att köpa lite smått och gott och sedan softade vi hemma hos Rodde. En minst sagt livlig kväll. Vi diskuterade allt från Samers jobb som väktare till att jag blivit lovad en massa grejer av Rodde. Han ska bl.a fixa lägenhet till mig mitt i stan, bjuda mig på en resa till rymden, åka till hans sommarställe i Dalsland, åka till Ryssland för att hoppa typ fallskärm och sedan avslutas våran resa i Nässjö. Haha. Det tackar man inte nej till :P

Och nu känner jag att hela jag stinker rök. 5 rökare i en liten lägenhet, det tar på en. Och mitt huvud håller på och spricker. Så det blir en snabb dusch nu innan jag hoppar i säng. Ska jobba vid halv 6 imorgon. It sucks.

Nighty.

Kommentarer
Postat av: adlen

Du jobbar så himla mkt, ta semester för gudskull, jag blir trött åt dig! =) Vad jobabr du med egentligen? =)

2008-02-19 @ 10:06:11
URL: http://adlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0