En heldag på stan

Mina ben skriker efter massage. Jag har vandrat runt på stan hela dagen. Armina var här på besök och det var shopping som gällde. Jag hade inga som helst planer på att shoppa, utan det var mest hon, och nu är hon 3000 kr fattigare haha. Men jag köpte ändå en svart klänning/tunika på MQ som jag hade tänkt ha på mig imorgon på Balkanfesten. Och så köpte jag en FACE ögonskugga. Riktig snygg är den. Jag använder bara ögonskuggor från FACE..visst dom är lite dyrare men så värda priset eftersom man kan ha dom i flera år. Den jag brukar använda varje dag höll i 3 år, och ändå använder jag den i stort sett varje dag. Så värda priset är dom definitivt! Men den var slut som vanligt, så det fick bli en annan. Hoppas bara att jag inte redan har den här, för jag har så många så jag vet inte om jag redan har det, tror inte det i alla fall.

Anywho, efter shoppingen joinade Alemka oss och det fick bli en fika på stan innan Alem kom och körde hem oss och Armina tog bussen hem till byn.
Och snart kommer Maida och Seki så vi ska umgås och planera morgondagen.

Nä nu ska jag testa klänningen igen.
So long.

image693 image694

Kommentarer
Postat av: amela

Så hade det varit perfekt, men ebi ga man kan inte med en rumpa på två sidor kako bi nasi ljudi rekli...va ska du göra i helgen?

2008-02-08 @ 16:35:31
URL: http://meandam.blogg.se
Postat av: Ida

bas ti hvala :) Vad var det för klänning du hade fått tag på? :)

2008-02-08 @ 16:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0