Denna onyttiga onsdag

Fan vilken seg dag det har varit. (btw, inbillar jag mig bara eller är det så att jag ofta börjar mina inlägg med "fan" haha). Aja, jag har inte gjort annat än segat i soffan. Förutom att jag jobbade 2 timmar i morse. Fick också ett samtal från min chef efter att jag gått hem från jobbet. Det hade blivit lite missförstånd mellan mig och den andra chefen så jag tvingade mig själv upp ur soffan och gick dom tunga 10 stegen dit (så långt från jobbet har jag :P) och löste allt. En ren missförstånd bara. Skönt.
image691
Sen har jag bara tittat på film och käkat massa onyttigt. Jag måste bara tipsa om den nya chipsen Sourcream & Peppar. Godare chips får man leta efter! Den knäcker! Jag blev så förtjust i den att jag åt upp nästan hela påsen på nolltid. Och nu känner jag att jag vill kräkas upp allt. Men jag kunde verkligen inte låta bli. Testa den! Den smakar som den vanliga sourcream & onion, men med extra peppar. Soo goood.

image690Och en annan sak jag vill tipsa om är filmen The invisible, som jag tittade på. Den är riktigt bra! Jag satt fastklistrad framför datorn med min chipspåse och tittade på den med spänning. Handlar om en kille som är en smart student med ljus framtid som av misstag brutalt attackeras och lämnas för att dö. Inte levande men inte heller död följer hans själ polisen och hans mammas desperata jakt efter honom.
Se den!

Jag tvingade mig upp ur soffan och städade innan Maida och Seki kom på kaffe. De gick precis och jag intog min sköna plats i soffan igen. Vi pratade om Zeljko Joksimovic konserten. Det är ännu oklart om vi ens ska dit. Det ser grönt ut för mig och Sejla, men Maida jobbar till 16.30 på fredagen och det tar ju tid om vi ska hinna fixa oss och sedan bila ner till Malmö eller Götebrog. Vi hade nog inte varit där förrän rätt sent. Och hur värt blir det då?
Aja, vi får tänka ut något iaf. Sen kommer nästa fråga, Gbg eller Malmö? Hade varit kul med lite byte. Man vet exakt vilket folk som kommer till Malmö, alltid samma folk. Så jag röstar på Gbg iaf. Har inte varit på konsert där sen 2006!
Men i grund o botten kvittar det, jag vill bara se Zeljko och Dj Cekic. Love'em!

Nä, nu klagar mitt hårbotten. Den skriker efter schampo!

Och ett stort grattis till Maida N som fyller 22 år idag! Puss på nosen gumman!
Vi ska fira det ordentligt på lördag ! :)

Kommentarer
Postat av: Denira

jaaa hihih e så glad.. tack, tyvärr e de inte alla som tycker hon e söt.. kolla va en kille skrev.. skrev om de i mitt senaste inlägg

2008-02-06 @ 21:38:50
URL: http://denira.blogg.se
Postat av: Denira

bra kommentar.. tack.. hoppas han ser den bara.. asså jebeni idiot..

2008-02-06 @ 21:52:46
URL: http://denira.blogg.se
Postat av: Adna

den skriker efter schampo... hahahah (=

2008-02-06 @ 22:06:54
Postat av: Denira

haha han skulle inte klarat sig en dag.. ja kommer åka till kenya nån gång för o hälsa på henne

2008-02-06 @ 22:08:01
URL: http://denira.blogg.se
Postat av: Denira

haah ja gärna... al moramo malo pricekati.. de e oroligt i kenya nu hehe,. tako da me je malo strah :P

2008-02-06 @ 22:48:22
URL: http://denira.blogg.se
Postat av: H

Åh, jag vill också kolla på film och äta chips! Orättvisa värld.. :P

2008-02-07 @ 08:55:52
Postat av: nida

Haha napravit cemo i jednu tu :P ne skoja ba. da je bogdom tako lahko. men jag har faktiskt kompisar som kommer hit från l-a osv, hela skåne ce mi doci haha ne mogu vjerovati, menar jag trodde inte det skulle bli sån big deal :o

2008-02-07 @ 09:25:41
URL: http://nidaa.blogg.se
Postat av: A D I S A

H: hahaha... eh va fan det kan du väl unna dig en kväll :) juridiken försvinner ingenstans :P

2008-02-07 @ 19:07:25
URL: http://adisa.blogg.se
Postat av: A D I S A

nida: verkligen!! svaka im cast pa dolaze...eto napravite i ovdje u växjö ovdje hvala bogu pun grad bosanaca, a znam da ce svi doci =) hehe

2008-02-07 @ 19:37:32
URL: http://adisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0