Dammråttorna kallar

Tänkte slänga in ett blogginlägg lite snabbt innan jag kastar in mig i alla de 100 hushållssysslor som jag har framför mig. Grattis på Alla hjärtans dag förresten. :) Hoppas alla ni lyckliga par där ute får en underbar dag.
Jag själv ska ruttna hemma i min ensamhet. Haha nej, så farligt är det inte.
Kvällen var planerad sedan igår egentligen. Jag blev bjuder på tjejkväll hos Atena, men jag var tvungen att avboka idag eftersom min kära morbror kommer hit från Skånelandet! Och jag har saknat den snubben otroligt mycket. Han är som en bästa killkompis, med honom kan man prata och skoja om allt. Sååå skööön.
Och dessutom ska han hjälpa mig med lite grejer i lägenheten. Bra att ha en morbror om man inte har en pojkvän, som kan hjälpa en med allt det tekniska och tunga i lägenheten :)

Aja, detta inlägg börjar spåra ut lite. Blev jävligt ointrressant till slut, så jag slutar skriva här och går upp och samlar kläder som ska tvättas snart och sen ska jag sätta på kaffet för då kommer Maida över en stund.

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0