Blodbad på jobbet

Jag har drömt om detta sen i morse. Att ligga i min stora säng med en stor kopp te och blogga.
Jag jobbade idag, vilket jag egentligen inte skulle ha gjort med tanke på att jag fortfarande är sjuk så in åt helvete. Varje gång jag hostar känns det som att lungorna får ett knivhugg. Och jag FÅR inte skratta, för då måste jag hosta och då reagerar lungorna igen. Jag får sån lust att köra in handen i munnen och ta ut mina lungor och pussa på dom och krama dom och skrapa bort det som gör att jag har ont, lägga tillbaka dom och allt blir som förr. Men ja...

Måste faktiskt berätta om min roliga väckning i morse. Jag satte klockan på 4:30 och någon gång vid 4:27 väcks jag av att jag känner att någonting rinner nerför min mun och jag inser att det är blod. Jag hade fått näsblod! Så jag springer upp ur sängen och springer in på toaletten och just när Växjös blodbad utspelades i min toalett ringer min väckarklocka. Fan så stressigt allt blev. Fick även näsblod på jobbet idag. Det var inte kul. Jag sprang med handen under näsan genom butiken in i lagret och in på toaletten. Folk trodde fan jag hade ramlat och slagit ut mina tänder. Kan man verkligen blöda så mycket från näsan? Helt otroligt så mycket det var. Jag menar, när jag skulle gå och torka upp efter mig såg det ut som om någon hade halshuggit mig och släpat mig längs golvet haha.

Vilken dag...
Nä nu ska jag försöka få i mig något, har bara ätit ett knäckebröd idag och sen ska det tittas på Melodifestivalen!
Växjös stolthet Mickey Huskic ska ju tävla ikväll och det måste man ju se och rösta! Så rösta!


Kommentarer
Postat av: beisa

jebiga nu gjorde jag det.. jag röstade hahhahah

2008-02-23 @ 20:51:00
URL: http://wo0ow.blogg.se
Postat av: Meri

I ja sam glasala, al nista od toga:( men kul att han va med ändå!

2008-02-23 @ 21:26:32
URL: http://meandam.blogg.se
Postat av: A D I S A

mahh nista od naseg glasanja, hon kom på 6e plats ...

2008-02-23 @ 21:36:32
URL: http://adisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0