2 år sedan du lämnade mig mamma

image706
Idag är det 2 år sedan du lämnade oss...
Jag minns känslan av att inse att ditt hjärta inte längre slog, att ditt liv var slut för alltid.
Paniken spreds och den lever jag med, påminns om det varje natt.

För 2 år sedan stod jag vid din sida av sängen och höll i din hand och pussade på den, pussade på dig.
Du andades tyngre och tyngre och kl 22 exakt somnade du fridfullt in och hela min värld rasade just då.

SAKNADEN OCH LÄNGTAN EFTER DIG MAMMA BLIR BARA VÄRRE OCH VÄRRE...

I allt jag gör och varje dag, timme och minut så finns du med mig och jag önksar så att du var här med oss mamma...

Fattar inte att det redan gått två år sedan du somnade in.. Var har alla dagar tagit vägen och vad har jag gjort dessa dagar? .. Allt bara flyter ihop för mig liksom...

Idag rasar min väld igen och det ända jag vill är att ha dig här bredvid mig.

Älskar dig mamma! Kom tillbaka nu...


Kommentarer
Postat av: Alma

Jag kan inte påstå att jag vet vad du går igenom, för det vet jag verkligen inte. Men jag kan säga att jag delar din sorg, och nedo bog nikome det du har gått igenom! Va stark i nedaj se! Take care :*

2008-02-11 @ 14:44:52
URL: http://madeinbih.blogg.se
Postat av: Emina

jag beklagar, verkligen =(

2008-02-11 @ 14:48:11
URL: http://eminasamra.blogg.se
Postat av: Diinchii

Usssh så hemskt! Jag minns hur det var för mig, så jag skulle vilja påståt att jag vet hur du känner dig. Jag vet hur den där smärtan känns. Snart är det tio år sedan min mamma lämnade oss och jag måste tyvärr erkänna att smärtan finns kvar, kanske är den till och med värre än de första åren. Dock ska du veta att din mamma vakar över dig och ser allt
du gör, och det kanske är därför tiden har gått så fort och allt flyter på. Beklagar verkligen.. Ta hand om dig / Kramiis

2008-02-11 @ 14:51:41
URL: http://diinchii.blogg.se
Postat av: A D I S A

tack flickor! *kramar om*

2008-02-12 @ 15:15:59
URL: http://adisa.blogg.se
Postat av: Adnan

znam kako je..meni su majku ubili cetnici 94 kad sam imao 9 godine a oca 92..ubili su ih kad su mi roditelji najvise trebali..ali srecom pa sam imao baku koja me cuvala i snjom sam izbjegao u swe.sad i nje vise nema, i ostao sam sam na svijetu..ali zivot ide dalje, uprkos svega, borim se.sad mi skola ide uspjesno pa i planiram da se vratim u Bosnu sljedece godine..Budi jaka, mi bosanci smo osjetljiv narod i volimo familiju, nismo hladnokrvni kao svedi i drugi..zato budi ponosna na svoju Bosnu, jel te majka Bosna rodila, i nezaboravi svoj identitet kao sto su 90% od nasih ljudi u Swe, vec davno uradili..

2008-02-18 @ 20:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0