14 år senare...

Internet är så jävla coolt ibland. Man kan ju fan hitta vem som helst! Speciellt om man har novaraja haha.
Av någon konstigt jävla anledning hamnade jag på en tjejs sida och jag kollade igenom hennes bilder och jag tyckte hon såg bekant ut men jag tänkte iner mer på det. Äh, någon jag sett på konserter säkert tänkte jag och klickade mig vidare. En timma senare skriver hon tillbaka "adisaaaaa dragaaaa jesi to ti?!". Och jag satt där som ett stort jävla frågetecken och tänkte vem fan är den här pangbruden på 25 år, jag känner inte henne. Men tydligen känner hon mig?... Efter en del mess fram o tillbaka visar det sig att det är en barndomsvän till mig! Vi lekte när vi var små och precis hade kommit till Sverige! När vi kom till Stockholm 1993 så bodde varje familj ihop med en annan familj i en stuga och min familj bodde med hennes familj och jag och hon blev genast bästa vänner! Såklart, vi bodde ju ihop! Så sen dess, sedan 1994, då min familj flyttade upp till Norrland, har vi inte haft någon kontakt! Och nu 14 år senare känner hon igen mig och berättar att hon länge velat söka upp mig men visste bara mitt förnamn och att jag var 2 år yngre än henne! Och det är ju inte mycket att gå på...

Jag, så chockad som jag var, fick inte fram ett ord! Jag satt där helt stum! Och när chocken släppte, då skulle man ta igen all tid man missat, 14 år lixom.
Hon bor i Kroatien sen 2 år tillbaka där hon driver ett hotell som ser ut att vara taget ur Hollywood. Damn, så framgångsrikt och underbart liv hon verkar leva. Den lilla flickan med fräknar lixom. Och blir det någon Kroatien för mig i sommar, då är det bra att man har en vän som äger ett hotell med värsta baren :D haha. Och jag har blivit lovad "bröloppssviten på 8:e våningen med bubbelpool och jacuzzi" bara för att jag en gång slog ner en kille som hade slagit henne när vi var små (som jag inte ens minns haha). Någon som ska med? :P

Kommentarer
Postat av: syrran

va roligt!!!hälsa henne från mig!fan va kul att du hittade henne!fråga henne om hon minns när jag skrämde henne med den där ormen!fan där rök min bröllopsvit på 8e våningen med bubbelpool o jacuzzi.......hon är säkert traumatiserad sen den dagen=P

2008-02-27 @ 19:49:59
URL: http://www.dendaraida.blogg.se
Postat av: A.

aaaaajm on!

2008-02-27 @ 19:50:23
URL: http://sokkervadd.blogg.se
Postat av: A D I S A

syrran: Det finns nog en liten chans att hon har förträngt den där händelsen. annars är du så gott som portad från hotellet tror jag ;) haha

2008-02-27 @ 19:52:21
URL: http://adisa.blogg.se
Postat av: adlen

Världen e fan bra liten!! :D

Ja söker på www.newtorrents.info... där kommer alla d bästa och nyaste.. gilalr inte tankafett lr piratbay =)

2008-02-27 @ 21:05:12
URL: http://adlen.blogg.se
Postat av: Anonym

maa jaa al kunskap vilar da si iz krajiiinee :D iii jag vill följa med gärnaaa na more...

2008-02-27 @ 21:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0