Uppdatering

Man kan tydligen skicka SMS anonymt, visste ni det? Det visste inte jag! I morse fick jag ett SMS där det stod "Anonym" som avsändare och så här stod det: Vi saknar din blogg, uppdatera snart snälla!
Haha, så vem du nu är, här får du en uppdatering.
Jag har inte haft tid att blogga sen förrigår. Igår var en allmän slapp dag för oss alla efter all festande i helgen.
Jag hängde hemma hos Naida hela dagen och på kvällen såg vi skräckfilmen The Mist av Stephen King. Och den rekommenderar jag starkt! Vi hade alla mardrömmar inatt och jag vågade knappt gå hem igårkväll, så rädd var jag! En av dom äckligaste och bästa filmerna jag sett. Medan vi alla satt i soffan helt vettskrämda höll Naidas pappa på att skoja med oss och göra en komedi av filmen haha.

Och idag efter jobbet stack jag och syrran till stan och tog en fika med Armina. Tog även en runda på stan och vi insåg att det börjar bli panik inför konserten, jag hittar ingenting jag kan ha på mig ju! Får leta varje dag nu innan lördagen. Efter att Armina hade åkt hem tog tog vi en fika med Naida, Sejla och Alex. Årets första fika utomhus. Äntligen! Sitta ute dricka kaffe med en cigg i handen med solen i ansiktet, that's life :) Och nu sitter vi hemma hos Sejla och ska ha en spelkväll med allt vad det innebär. Skönt att jag är ledig imorgon!

Många vill ha bilder från lördagen. Jag har själv inte fått alla bilderna än, ska fixa det ikväll så lägger jag upp dom då!

Tjingeling!

image858





Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, är du välkommen att vara med i min tävling natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av 1000 kronor!!

2008-04-07 @ 18:49:41
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Jasmine

Haft en bra dag? :)

2008-04-07 @ 18:51:27
URL: http://assmine.blogg.se/
Postat av: Emina :)

Jaaaaaaaaa skicka bilderna till mig och lägg upp dem..:)

2008-04-07 @ 19:15:47
Postat av: Okano

Kan man!!! Hur skickar man anonyma sms???

2008-04-07 @ 20:09:16
URL: http://Okano.blogg.se
Postat av: Amira

Da te malo utjesim, nisi jedina sto se tice klädval za koncert =)
Förresten, har du fått nått blåmärke? pussss

2008-04-07 @ 20:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0