Trött och äcklig

Dagen började med att Emina väckte mig vid 12 tiden och sa att jag hade 5 minuter på mig att vara på parkeringen. Jag hann bara klä på mig innan vi åkte till Thai restaurangen för att käka. Vi var skyldiga Aida en lunch och Munja ett paket cigaretter efter förlusten av Poker spelandet igårkväll.

Sedan åkte vi upp till Munjas gamla lägenhet för att städa undan det sista innan flytten och det var inte roligt även om Aida gjorde det skitigaste jobbet av oss alla :)
Sedan tyckte vi att vi gjort ett bra jobb och tog en kaffe på ESPRESSO. Vi spelade även på poker maskinerna och Munja vann en tusenlapp. Bling Bling. Lagom bra inför hans födelsedagsfest på lördag. Lokalen är hyrd och spriten är på väg in, jag ska dessutom laga mat, mina berömda kifle. Hur jag ska hinna med det när jag jobbar till 17 återstår att se. Men det löser sig.

Nu ska jag ta en lång och välbehövlig dusch och förhoppningsvid ta igen den sömn jag missat denna veckan.
Puss på mig.
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0