The list

VEM.
Vem är i rummet med dig?
Min katt, Coco.
Vem fick du sms av senast? Emir.
Vem pratade du senast i telefon med? Emina.
Vems hus var du senast i? Naidas.
Vem sa du senast "jag älskar dig" till? Ella :)
Vem önskar du att du var med nu? Sötaste, bästa D.

VAR.
Var är din telefon? Bredvid mig på sängen.
Var är din mamma? I himlen..
Var sover du? I min säng.
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Gina Tricot.
Var åkte du senast bil? Igår med Alemka och Amira.
Var i ditt rum är du? I sängen.

VAD.
Vad åt du senast?
Kakor.
Vad drack du senast? Kaffe & Cola.
Vad är det för färg på dina byxor? Svarta.
Vad är den närmaste saken som är blå? Kudden.
Vad har du på fötterna? Ingenting.
Vad är din favoritfärg? Svart & Blå.
Vad är din favorithemsida? adisa.blogg.se :)
Vad hör du just nu? Nermin Puskar - Novi svijet.

NÄR.
När var senaste gången du tände ett ljus?
Någon månad sen.
När träffade du din pappa senast? Aldrig gjort det...
När duschade du senast? Igårkväll.

HAR DU NÅGONSIN.
Hånglat i mer än tre minuter?
Japp!
Sovit i någon annans säng? Absolut.
Hånglat på en bio? Nej.
Hånglat i skogen? Ja.
Sovit naken? Jajjemän.
Målat om ditt rum? Nej, min vill måla det i rött.
Kört över hastighetsgränsen? Har ju inget körkort än...
Haft känslor för någon som inte känt det samma? Mmmm, det har väl hänt alla.
Sovit i en säng med någon av samma kön? Jodå..
Sett någon dö? Ja..
Varit på ett plan? Nej! Aldrig i livet! Min största fobi ju.
Sovit till tre? Haha, jaarå!
Älskar eller saknar någon just nu? Jaaaa, något så otroligt mycket!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Det är kul när man hittar sånna där grejer som man kan fylla i :)

2008-05-01 @ 09:35:19
URL: http://thetastesofme.blogg.se
Postat av: A D I S A

hehe ja visst är det :)

2008-05-01 @ 15:59:20
URL: http://adisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0