The day after the day

Oh lord vilken kväll! Jag kan inte beskriva i ord vilken lyckad kväll det var! Helt klart en av de bästa konserterna jag varit på! Det var över 1500 människor så det var jävligt trångt, men det var det väntat. Beslic var bättre än bäst och Kemal var dålig som vanligt. Han sjöng ju fan ballader hela jävla tiden. Pa nisam dosla da rezem vene ccc..
Det kom folk från Götebrog, Skåne, Stockholm och lite överallt ifrån så det var skitkul att träffa alla dom man inte sett på evigheter! Bl.a  Magda. Vi bodde ju grannar i Lund men sen vi båda flyttade därifrån har vi inte setts, så henne var det extra kul att träffa :) Och en stor puss o kram till Emina som fick vara vår fyllechaffis och körde oss 20 pers fram o tillbaka. Love u!

Nu ska jag vila ögonen efter jobbet och sedan ska jag överföra alla bilder. Lägger upp de på bloggen senare.

Piz!
image869






Kommentarer
Postat av: melda

jaa skojar du eller, hela skåne var där!! varför var inte ni på efterfest hos munja? SKynda på med bilderna adisaa

2008-04-13 @ 13:52:31
URL: http://keldaaa.blogg.se
Postat av: Meri

Nemoj mi Kemu dirati! hahah

2008-04-13 @ 17:32:40
URL: http://meandam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0