The Breed

image911Har precis sett skräckfilmen The Breed. När jag läste vad den handade om kändes givetvis igen handlingen från tusentals liknande filmer där ett gäng ungdomar åker iväg ut i vildmarken i tron om att de ska ha sitt livs semester, men något ondskefullt dyker upp och förstör allt det roliga.
Och den här filmen var faktiskt riktigt bra! Michelle Rodriguez spelade en av huvudrollen, vilket gjorde filmen ännu bättre, I love her!

Sen tycker jag inte riktigt att det var en skräckfilm.  När ett par schäfrar stirrar in i kameran blir man mer road än rädd. Det behövs mycket mer än så för att få mig att hoppa till.
Men bra var den iaf.

Jag behöver ladda ner nya filmer. Tips någon?!


Kommentarer
Postat av: Nadja

det är förbjudet att ladda ner filmer!!! :-O

*hihi*

2008-04-27 @ 19:16:21
Postat av: MICKIS

haha, ååh! den filmen är ju så jäkla underbar på ett tråkigt sätt. själv har jag hundfobi så jag håller mig nog på ett längre avstånd numera (a) ;)

2008-04-27 @ 20:19:35
URL: http://tjugofyrasju.blogg.se/
Postat av: A D I S A

Nadja: hahah äh... det skiter jag i :P

Mickis: hehe jaa den e bra. det ända äckliga i filmen var ju hundarna haha

2008-04-27 @ 22:25:44
URL: http://adisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0