Soffmuppar

Vi gick upp vid halv två idag. Katastrofa. Nu segar vi i soffan och diskuterarar vad vi ska göra idag. Vi orkar inte göra någonting som inkluderar fysiska aktiviteter. Vi är för sega för det efter alla filmerna igårkväll. Som det ser ut nu kommer vi sega i soffan hea dagen, kanske någon film igen. Jag vill gärna se klart på Nafaka, såg inte hela då jag somnade.

Någon som vet hur man ändrar namn på bloggen? Min blogg heter . just nu. Jag vill att den ska heta Adisa, men jag vill inte att det ska synas på headern om ni fattar vad jag menar? Hjälp sökes!

Kommentarer
Postat av: Nadja

ja, jag har lagt ner bloggandet. av förståeliga skäl - antar jag.

puss

2008-04-17 @ 17:59:42
Postat av: Nadja aka Djus

vidim da imam imenakinju imenjakinju eller VAD HETER DET : ) nadja, som också la ner sin blogg....för länge sen... sen som varade 2 veckor hehe : )

2008-04-17 @ 20:16:47
Postat av: A D I S A

Hahaha...tycker ni Nadjor ska återuppta bloggandet igen :P

2008-04-17 @ 21:33:09
URL: http://adisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0