Resumé av kvällen

Jag håller på att bli förkyld igen. Det var inte längesedan jag var sjuk och var i stort sett sängliggande i 14 dagar. Det får inte upprepas. Så jag ligger i sängen nu med massa Alvedon och dricker te.

Igårkväll var en minst sagt rolig kväll. Lite seg var jag i början av kvällen, funderade på att gå hem då jag var skittrött, men tur var väl att jag inte gjorde det för en stund senare drog det igång rejält. Coco var bartender hela kvällen och gjorde jättegoda drinkar till oss allihop. Bridget Jones aka Lejla, kom hela vägen från Kristianstad och jag minns inte sist jag skrattade så mycket som igårkväll. En jävligt rolig tjej det där!

Nä nu blir det ett avsnitt av Brothers and sisters. Sjukt bra serie!


Kommentarer
Postat av: Lejla - Sarajce Djevojce

Kako ti se ono zove macka? :)))))

2008-04-22 @ 12:53:01
Postat av: A D I S A

Lejla: hahahaha isto kao i tvoj macak :D

2008-04-22 @ 20:08:24
URL: http://adisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0