Noll koll

Sitter på biblioteket nu och skriver en hemtenta som ska in på torsdag. BLÄ.
Själva tentan är intressant. Jag ska utifrån historiska och kulturvetenskapliga perspektiv skriva om barns och ungas kulturella tillhörighet och identitetsskapande. Väldigt intressant och man kan skriva mycket om det, men min inspiration ligger på noll och min ork och vilja likaså.
Jag trodde att jag skulle få tillbaka lusten om jag kom till biblioteket och inte satt hemma, men nu när jag sitter här i bibblan känner jag ändå att jag inte orkar skriva något. Ska ta en kaffe och cigg så kanske jag kan börja skriva något vettigt.
image858





Kommentarer
Postat av: aida

haha seeekooooooo jag pallar inte heller plugga.....hajmo vani zapaliti:P

2008-04-08 @ 14:30:43
URL: http://www.dendaraida.blogg.se
Postat av: Amela

Boktips till din hemtenta..Castells Manuel, Ericsson (globaliseringens kultur) De har skrivit mycket om Identitet och hur det skapas... I ja sittam ucim imam tenta på tors.. Lyckaa till

2008-04-08 @ 17:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0