Myspys

Gud vad jag har längtat hem hela dagen. För att fylla på badkaret och bara ligga där och läsa en bok och koppla av. Så jag passa på att bogga under tiden badkaret fylls.
Efter spekvällen hos Sejla hämtade Emina upp mig och vi åkte runt lite i hennes bil innan vi träffade Amira och Alemka på min parkering och det blev en lång pratstund där. Det pratades mest om den efterlängtade konserten på lördag och också min blogg haha. Och btw, tack Amira för alla fina komplimanger om min blogg. Amira är nog min trognaste läsare som klickar in på min blogg flera gånger om dagen tydligen :) Men du är jävligt dålig på att kommentera :P

Nä nu ska jag ta ett långt bad. Efterlängtat!

2 minuter senare...
Nej, nu snackade jag med Naida... ska dra till henne och sova över istället.
image858





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0