Middag på g

Ingen shopping idag heller. Käkade ihjäl mig på kinarestaurangen med Emina och Aida och sedan tog vi en fika innan Munja hämtade oss och vi slaggade hos honom en stund och spelade kort. Nu är jag hemma igen en snabbis. Håller på och lagar sirnica som jag ska ta med till Munja strax. Har lovat det ett bra tag nu och nu blir det av. Marsipanrullar till efterrätt, gött. Jag blir nog en bra fru en vacker dag haha.

Jag fick nästan en hjärtattack också. Precis när jag skulle lägga in sirnica i ugnen ser jag att det hänger en spindel precis ovanför spisen, den hängde vid fläkten. Jag blev så rädd så jag började skrika hysteriskt och sprang därifrån. Alla som känner mig vet att min största fobi är kryp, speciellt spindlar. Tacka Gud att mormor sov i rummet bredvid och vaknade av mitt skrik och kunde döda spindeln annars hade jag aldrig vågat gå in i köket igen = ingen sirnica haha.

Nä nu ska jag packa ner pitan och gå.
Och förresten, ett stort grattis till sötnosen Amira som idag tagit körkortet! Fan vad glad jag är! Samtidigt som jag nu är den enda i gänget som inte har körkort, panik? Ja!

Kommentarer
Postat av: njam njam den sirnica satt som bara den

Äntlingen, har jag smakat Adisas PITA SIRNICA. Bara så ni vet så smakar den underbar/ delvis att jag har saknat Bosnisk mat trött på all pizza o dagens man äter när man är kille o bor själv men delvis att den smakar gott som bara den//// OBS ! OBS ! OBS killar Adisa kan de här med mat och överaskningar/ så d e bara u hugga till

2008-04-16 @ 17:58:37
Postat av: Suncica

åååh hocu i ja sirnice sad! onaaaj, ja selim u GBG na ljeto sa momkom! jedva cekam, götet är very nice!:)

2008-04-16 @ 20:23:29
URL: http://sunceee.blogg.se
Postat av: Suncica

hajde moja ti:) ska du plugga där då eller?

2008-04-16 @ 23:38:52
URL: http://sunceee.blogg.se
Postat av: Amira

Hvala lutko :D i ti ces ako Bog da uskoro poloziti:D pusss

2008-04-17 @ 00:07:44
Postat av: aida

nähä,ne znas sestru pohvaliti kako te ona spasila od onog jebenog pauk a i sestra ti ima krypfobi kao i ti!!!=P Pa jebote ono mi je bio ååårets gärning!!=P

2008-04-17 @ 00:48:24
URL: http://www.dendaraida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0