Men fredag är ändå den dagen som känns bäst

Fan så trött jag är! Somnade inte förrän 4 inatt och klockan ringde 06:15.
06:45 gick jag de tunga 20 stegen till Konsum.
.
Ikväll är det födelsedagsfest hos Sejla, så jag ska dit en sväng. Sedan är det tänkt att de ska ut på Grace och fortsätta festa, men jag hoppar över det. Så jag byter lägenhet bara och fortsätter festa hemma hos Munja. Förhoppningsvis får jag inte i mig lika mycket alkohol som förra helgen och cyklar full till jobbet kl 5 på lördagmorgon, som jag gjort så många gånger förut. Funderar på att ha en nykter kväll ikväll. Det är ju trots allt Beslic konsert imorgon och då ska det röjas så det skriker om det. Det är förfest hos Munja och halva Sveriges befolkning kommer att vara där. Folk man inte träffat på jääävligt länge. Oh!

Och själva konserten blir förhoppningsvis oförglömglig.
Jag ryser i kroppen bara jag tänker mig själv i den situationen då Beslic sjunger min låt "Ulica uzdaha". Jag kommer höras mest då, så höll för öronen allihopa :P Jag har sagt det förut och jag säger det igen, den här låten knäcker!


Lyssna och njuuuuuuut. Och höj volymen till max.



image858








Kommentarer
Postat av: aida

imooorgon imoooorgon då gäääääller deeeeeeeet=))))

2008-04-12 @ 01:56:51
URL: http://www.dendaraida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0