Make peace not war

Det pågår konflikter i bloggvärlden lite överallt nu känns det som.
Att folk orkar bry sig? Men det är klart det är svårt att låta bli när det blir för personligt. Så interessant som det är att följa dessa konflikter överallt så har det spårat ut rejält nu. Orka...

Som en god vän sa till mig i morse: Tu smo da se volimo.
Får bli dagens motto.

För övrigt så är jag riktigt sugen på att köpa färglinser. Har adrig använt det i hela mitt liv fastän jag tycker det är så jävla snyggt! En av anledningarna är att jag tror att det är något fel på mina ögon, typ? Jag har försökt att sätta in linser 2 ggr tidigare men det har inte funkat. Första gången jag testade för ett par år sedan då vi testade i över en halvtimma, men förgäves! "Okej" tänkte jag, "fel på linserna, dom passar väl inte mig." När jag sedan testade igen för ett par månader sen var det samma sak. Och jag gjorde ju precis så som man ska göra! Faaaaaen.

En annan anledning är min stora rädsla för linser. Nu är jag bara löjlig jag vet? Men ni har väl också funderat på "vad händer om linsen åker upp i ögat och jag inte kan ta ut den?" haha. Eller är det bara jag som är konstig?

I vilket fall som helst vill jag verkligen ha linser nu! Det var det jag ville komma fram till! Funderar på blåa eller gröna. Vad tycker ni? Och var kan man beställa sånt?


Kommentarer
Postat av: Amira

Gröna skulle vara fint på dig :D du kan prova en gångs linser så får du avgöra hur de känns , tror att du skulle vara jätte fin :D pussa

2008-04-18 @ 21:54:23
Postat av: A D I S A

amira: mm znam, i ja sam kontaa engångslinser...men jag får se .....

puss

2008-04-19 @ 14:17:04
URL: http://adisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0