Ma nemoj zaliti sestro

Jag som inte skulle dricka igårkväll men gjorde det ändå.
Först var jag en sväng hos Sejla och firade henne. Sedan åkte jag till Munja och fortsatte med festandet.
En av mina närmaste vänner, känd som Pikula kom hela vägen från Örebro och det var ett kärt återseende. Almir, Dzemo och Adis kom från Alvesta också och festen kunde börja så fort vattenpipan hade kommit. Emina och Aida stack rätt tidigt för de skulle upp tidigt och jobba. Vadå, jag själv gick upp 4.30 i morse för att jobba, men det hindrade mig inte från att stanna ett par timmar till och festa med killarna. Det blev lite för mycket vattenpipa och vin för min del men what to do.
Jag är så jävla trött nu, dusa mi spava, men jag måste tillbaka till jobbet snart. Fanskap.

Jag ska sluta klaga nu. Över till något roligare.
Ikväll är det konsert!!! Har väntat på den här dagen i 2 månader nu och äntligen! iiiiiiiiiiiiiiiiiiii =)

Piki & Jag.
image868
image869





Kommentarer
Postat av: Lejla

yeah piki, han träffa jag ju på igår :)

2008-04-14 @ 00:26:18
URL: http://lekii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0