Lunch i Thailand

Vilken seg dag. Vi sov endast 5 timmar inatt. Väcktes av att det ringde på dörren, men ingen av oss orkade gå upp och kolla vem det var. När jag förskte somna om väcktes jag av Munjas jävla telefon som pep hela tiden. Så det var lika bra att gå upp. Vi stack ner till stan där vi mötte upp Samer och åt sedan på thai-restaurangen. Varför måste man alltid käka så jävla mycket när man är där och sedan orkar man inte göra någonting hela dagen för att man är så mätt? haha. Samma misstag varje gång.

Sedan blev det fika ute i solen. Emina och Naida joinade också. Det pratades känslor och vi konstaterade att Naida har ett hjärta av sten, Emina är envis och jag...jag är som jag är helt enkelt. Neutral?

Nä, nu är jag tillbaka hos Munja. Han stack iväg och jag undrar om jag ska städa undan här lite? Hmm...kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0