Luffare

image913

Idag har jag luffat hela dagen. Efter att ha jobbat ett par timmar i morse stack jag till Marina. Längesen jag träffade henne, men framför allt hennes lilla dotter Ella, världens sötaste unge på 1½ år och idag var hon jättegosig och ville kramas och pussas hela morgonen. Så det var kramkalas för hela slanten. Åh så underbar hon är!
När jag sedan kom hem möblerade jag om mitt rum (!). Bytte ut mattan och det blev omplacering av sängen. Vet inte hur nöjd jag är med det nu, men omväxling förnöjer!

Sedan stack jag till Emina där vi satt på balkongen med Merima och snackade bloggar! Öhm...ja. När Emina sedan stack till jobbet gick jag över till Naida. Tur är väl att vi alla bor i samma område haha. Väl hos Naida blev jag sminkad av henne, vilket hade kostat mig 500 kr på KICKS, där hon jobbar. Riktigt snyggt blev det och jag är supernöjd. Bra att ha sådana kontakter hea hea.

Och nu är jag hemma, ska nog ta och inviga andra säsongen av Brothers and Sisters. Fan vad jag älskar den serien!

Kramen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0