Live från Athen(a)

Ligger just nu på stranden i Grekland och solar. Athen är underbart. Okej Adisa sluta drömma! Är iaf hemma hos Atena nu. Vi spelade vårt kända Geniet-spel men vi gav upp efter 5 minuter, sedan försökte vi oss på Alphabet, men det orkade vi inte ens börja på så vi spelade Monopol ett tag och nu har vi tröttnat på det också haha. Snacka om att aldrig avsluta något!

Strax börjar So you think you can dance och det ska vi titta på.

Förresten, vad fan är "2 girls 1 cup" för något? Alla verkar veta det förutom jag. Och jag kan inte hitta det videoklippet någonstans. Det enda jag hittar är klipp på folks reaktioner när de tittar på detta och det verkar vara något jävligt äckligt och jag VILL se det! NU! Någon som kan skicka det till mig?

Åter till Athen. :)

Kommentarer
Postat av: mags

du vill inte se det, trust me! jag såg typ tio sekunder och sen klrade jag inte mer :D

2008-04-02 @ 21:54:14
URL: http://missmagzi.blogg.se
Postat av: Alma

Det är riktigt nasty fuj. Nemoj gledati :b

2008-04-02 @ 22:01:48
URL: http://madeinbih.blogg.se
Postat av: Anonym

www.thatsphucked.com/post/2007/11/2-girls-1-cup-video.aspx

där är länken! Ett tips; SPY INTE! :D

2008-04-02 @ 22:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0